من از ۱۷ هفته حس کردم
من تازه چند روزه
من خیلی کم حس می کنم مثل حالت نبض🥹
من از ۱۹هفته حس میکنم الان چندروز از روی شکمم خیلی کم درحد دوسه بار هم دیدم
من چند روز پیش
من از هفته ۱۵
از ۱۶هفته ببعد🫠🤗
من۱۵هفته
۱۶ هفته
۱۷ هفته
۱۹هفته
16 هفته و یک روز😬 ولی میگن ممکنه حرکاته دلو روده باشه🤔
۱۸هفته قشنگ حس کردم
۲۰هفته
۱۷ اینا
از ۱۳ مثله حباب میترکه
15 هفته و 3 روز
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.