جفت خلفیا کی حرکت نینی رو حس کردین؟

۱۷ پاسخ

من از ۱۷ هفته حس کردم

من تازه چند روزه

من خیلی کم حس می کنم مثل حالت نبض🥹

من از ۱۹هفته حس میکنم الان چندروز از روی شکمم خیلی کم درحد دوسه بار هم دیدم

من چند روز پیش

من از هفته ۱۵

از ۱۶هفته ببعد🫠🤗

من۱۵هفته

۱۶ هفته

۱۷ هفته

۱۹هفته

16 هفته و یک روز😬 ولی میگن ممکنه حرکاته دلو روده باشه🤔

۱۸هفته قشنگ حس کردم

۲۰هفته

۱۷ اینا

از ۱۳ مثله حباب میترکه

15 هفته و 3 روز

سوال های مرتبط

مامان 💓🔆🌱نلا جون🐣🎀✨ مامان 💓🔆🌱نلا جون🐣🎀✨ ۸ ماهگی
مامان فندق مامان فندق هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان 🍓قلب مادر❤️ مامان 🍓قلب مادر❤️ هفته سی‌وچهارم بارداری