۳ پاسخ

منم دو هفته از واکسنش گذشته سرما خورده بود الان تا حدودی خوب شده نمیدونم بزنم یا نه؟
اصلا بهداشت تا چندم هستن

فقط تب مهمه توو واکسن

نه دیگ نزن

سوال های مرتبط