خانما تو بارداری میشه هایپ خورد؟🤔

۱۱ پاسخ

نه خیلی کافیینش بالاس

نه ضربان قلبتومیبره بالا

به جنین ضربان قلب میده گناه داره🥲

پناه برخدا قلب بچه رو از کار میندازه

تپش قلب میار بر نینی

من ک میترسم انرژی زا بخورم

کلا نوشیدنی های انرژی زا خوب نیستن

نههه
دور از جون ممکنه قلب نی نی واسته
و تپش قلب خودتم می‌بره بالا

نههههه

من ماه اول نمیدونستم روزی یکی میخوردم. یک بارم برای وکو قلب بیدار نمیشد بچه دکتر گفت بخور تا بیدار شه

ببین اگه هوس کردی یکم بخور
ولی کافئینش خیلی بالاس حالت عادی هم خیلی تاکید میشه زیاد مصرف نشه الان ک شما حامله هم هستی

سوال های مرتبط

مامان هدیه خدا مامان هدیه خدا ۸ ماهگی
مامان ریان و رنیم مامان ریان و رنیم ۱۱ ماهگی
مامان هیراد👶🩵 مامان هیراد👶🩵 ۷ ماهگی
مامان یار حضرت مهدی مامان یار حضرت مهدی ۶ ماهگی
مامان دلوین 🤍🐣 مامان دلوین 🤍🐣 ۸ ماهگی
مامان فندوق مامان فندوق روزهای ابتدایی تولد
مامان نیکو مامان نیکو هفته سی‌وششم بارداری
مامان فندق 💓💓 مامان فندق 💓💓 روزهای ابتدایی تولد