نه خیلی کافیینش بالاس
نه ضربان قلبتومیبره بالا
به جنین ضربان قلب میده گناه داره🥲
پناه برخدا قلب بچه رو از کار میندازه
تپش قلب میار بر نینی
من ک میترسم انرژی زا بخورم
کلا نوشیدنی های انرژی زا خوب نیستن
نههه
دور از جون ممکنه قلب نی نی واسته
و تپش قلب خودتم میبره بالا
نههههه
من ماه اول نمیدونستم روزی یکی میخوردم. یک بارم برای وکو قلب بیدار نمیشد بچه دکتر گفت بخور تا بیدار شه
ببین اگه هوس کردی یکم بخور
ولی کافئینش خیلی بالاس حالت عادی هم خیلی تاکید میشه زیاد مصرف نشه الان ک شما حامله هم هستی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.