مامانا آب قلم گرفتم برای بچم روغنشو بردارم یا نہ ؟

۸ پاسخ

من برداشتم چون دیگه زیادی چرب و سنگین میشه بجاش برای غذاش روغن زیتون استفاده میکنم که سالم تره

اون روغنو برای غذای خودمون استفاده میکنم

اره عزیز بر دار بچه اسهال میگیره این همه روغن بچه گیر پاچ میزنه بیچاره

بله ضرر داره حتی برای خودتونم

روغنشو بردار واسه غذای خودتون

من برنداشتم دیگه کره یا روغن زیتون نمیزنم

من برنمیدارم

آره باید برداری

من خیلی کم برداشتم

سوال های مرتبط