از کی شروع کردین شیر خشک کمکی دادن و چقد میدین؟؟؟؟

۴ پاسخ

من از تو بیمارستان دادم چون شیرم کم بود ولی نه با شیشه شیر.سینمو میزارم دهنش و با قطره چکان شیره خشک رو از کنا نوک سینم میریزم دهنش.اینجوری هم سیر میشه هم سینه خودمو میک میزنه ک شیرم زودتر بیاد و روان بشه

از ۱۰ روزگی روزی دوسه بار ۳۰ میل

من سه روزگی داد برای زردی دکتر ادامه دادم.اما چند روز ندادم چون شکمش کار نمی کرد گفتن یوبسش کرده منم بهش ندادم باز هم شکمش کار نداد ،زردی هم برگشت،وزنم نگرفت.دوباره دادم یکم وزن گرفته متوجه می شم

از ۱۰ روزگی روزی دوبار ظهر و شب هر بار ۷۰ میلی

سوال های مرتبط

مامان ⚘️یسناوحلما⚘️ مامان ⚘️یسناوحلما⚘️ ۳ ماهگی