۵ پاسخ

من از الان

من روز اول هردو میدم براپسرم ببلاک برا دخترم گیگوز چون خیلی به شیر مادر نزدیک هسته سینه پس نمیزنه

از روز اول هر دو رو میدم

من از الان

من از یک ماهگی بهش دادم

سوال های مرتبط