۶ پاسخ

از اینجور چیزا نخور بدرد نمیخوره
تا میتونی پروتئین بخور مثل اش رشته(توش گندم بریز) خوراک لوبیا (گندم و قارچ بریز)
ابگوشت و حلیم اینا خوب وزن میده ب بچه
اگ سمنو هم بخوری عالیه

من لیدی میل دکترداد

برای چی میخوری؟وزنش؟

من امروز خریدم ۷۰۰وخورذه ای نخور م تاحالا

من قرصش رو دارم امگا ۳

قیمتاش به طعمش بستگی داره
توت فرنگی من ۲۶۵
ولی کاکائو خریدم ۳۴۰
ولی طعم توت فرنگیش بنظرم از کاکائو خیلی بهتر بود
بعد کاکائو دوباره توت فرنگیشو خریدم
قیمتایِ بقیه طعم ها نمیدونم حالا طعم وانیلی خوبه بنظرت ؟

سوال های مرتبط

مامان معجزه مامان معجزه ۱ ماهگی
مامان نیکی جون🩷👧🏻 مامان نیکی جون🩷👧🏻 ۷ ماهگی
مامان آنیا💖 مامان آنیا💖 روزهای ابتدایی تولد