۶ پاسخ

اره خوبه برا منم تقریبا ۲۳۰ بود . هفتت بره بالا از بریچ درمیاد

آره خوبه منم آنومالی رفتم ۲۳۵ بود، بچه ی منم بریچ بود ولی تا آخر بارداری احتمال چرخش هست احتمال اینکه نچرخه هم هست

اره خوبه من انومالی ۲۵۱ بود

آره خوبه

اره خوبه منم ۲۳۰بود
اره بچه تا هفته ۳۶ میچرخه

برا من رفنم انومالی ۱۸۴ بود گلم

سوال های مرتبط

مامان فرشته کوچولو مامان فرشته کوچولو روزهای ابتدایی تولد