سلام ماماناازمایش NIPTچیه چجوریه واسه چی مینویسن؟

۴ پاسخ

بانو برام نفرستادی بی صبرانه منتظرم قسمت گفتگو بالا نمیاد

سل فری ک dnaجنین از خون جدا میکنن از خون مادر و چند هفته طول میکشه جوابش .برا من دکتر هفته ۱۳ نوشته دادم ولی هنوز جوابش نیومده .بیشتر مسکلات جنین معلوم میکنه ،البته من ب انتخاب خودم امینوسنتز هم دادم ک گفتن اون جوابش ۳روزه میاد

برای ناهنجاری های جنینی. من چون سنم بالا بود دکترم پیشنهاد داد منم دادم

آزمایش سلفری هست ، خون میگیرن ، بررسی کامل کروموزوم جنین

سوال های مرتبط

مامان نقلی کوچولو💙 مامان نقلی کوچولو💙 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان کوروش و تودلی🤰 مامان کوروش و تودلی🤰 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان رادوین وآبتین❤ مامان رادوین وآبتین❤ هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان مهرسام مامان مهرسام هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان پسرم 💙👼💙 مامان پسرم 💙👼💙 هفته بیست‌ونهم بارداری