بانو برام نفرستادی بی صبرانه منتظرم قسمت گفتگو بالا نمیاد
سل فری ک dnaجنین از خون جدا میکنن از خون مادر و چند هفته طول میکشه جوابش .برا من دکتر هفته ۱۳ نوشته دادم ولی هنوز جوابش نیومده .بیشتر مسکلات جنین معلوم میکنه ،البته من ب انتخاب خودم امینوسنتز هم دادم ک گفتن اون جوابش ۳روزه میاد
برای ناهنجاری های جنینی. من چون سنم بالا بود دکترم پیشنهاد داد منم دادم
آزمایش سلفری هست ، خون میگیرن ، بررسی کامل کروموزوم جنین
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.