من ۴ ماه اول چیزای ترش دلم میخواست
بقیش چیزای شیرین
اره منم ماه آخر فقط دلم چیزای شیرین میخواست
ایوای اره من اینطوری شده بودم
از اول عاشق شیرینی جاتم
چه جالب منم همینطور الان چندماهه عاشق چیزای شیرینم
من بچم دختره ولی همش هوس چیزای شیرین میکنم
من الانا میمیرم برای شوریجات.خیارشور و الوچه و رب انار و ...
منم یکماهی هست خیلی دلم خامه میخواد🥲
من دختره ولی ای اخرا ایقد شیرینی و اینا دوسدارم🫠
من کلا هم ترشی هم شیرینی از اول میخام
بله منم اینطوریم
خب پس خداروشکر تنها نیستم😐😅
مندختر دارم همش هوس چیزایی شیرین میکنم
من با اینکه خیلی از شیرینی بدم میاد و چیزای ترش دوست دارم ماه های. آخر همش هوس زولبیا بامیه شیرینی و اینا میکردم
من دیابت بارداری دارم هیچی نمیتونم بخورم
ارههه شیرین دوس دارم میخورم
من کلا عاشق شیرینجاتم ولی متاسفانه کوفتم می کنه همیشه
من بیشتر هوس بستنی میکنم
دقیقا همین طوره
من از اول عاشق شیرینی جات بودم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.