۸ پاسخ

هر روز دفع داره عزیزم
اگه بچت یبوست شده ۵ سی سی اب بردار و نمک و شکر قاطیش کن انقدری ک مثله سرم بشه نه مزه شوری بده نه شیرینی بعدش یک سی سی یا دو سی سی بهش بده هم یبوستشو برطرف میکنه همم اگه کولیکی هست ترومه اروم میشه
هیچ خطری هم برای بچه نداره
روزی یکبار میتونی بدی
من استفاده کردم هیچ مشکلی هم برای دخترم پیش نیومد همین یبوست خیلی اذیتشون میکنه و دائما بیقرار میشن حتی کولیکشثن بدتر میشه

روزی یکبار بعضی روزا دوبار

روزی یبار

یکبار زیاد

دوبار در روز

هر روز
شاید در هفته یک روزش رو دفع نداشته باشه

هرروز نیست
یه روز در میان یا دوروز در میان حتی قبلا هفته‌ای یه بارم بود

اوایل خیلی یبوست داشت الان بهش ساخته روزی چهار بارم میشه گاهی

سوال های مرتبط

مامان 🌈مامان جوجه ها مامان 🌈مامان جوجه ها ۲ سالگی