۱۰ پاسخ

من والله شیر خشک میدم ولی انقدر شیرینی دوست دارم از زایمان به بعد اینطوری شدم ویکی هم آب خنک

منم هوس نوشابع میکنم ولی نمیتونم بخورم فعلن

جالب اینجاست ،که من کلا تو عمرم ذائقه شیرینی نداشتم و نوشابه و دلستر نمیخوردم ،یا خیلی خیلی کم!!!
اما حالا روزی یک بطری دلستر براحتی میخورم ،نمی دونم شیرینی چه رابطه‌ای با شیر دادن داره.

منم همش هوس چیز شیرین میکنم

من کلا زیاد میخورم نه شیرینی همه چی🥲😂

وای منم زیاااااااد ولی دکتر کفت نخور

خیلییییی
هی میترسم قندخون بگیرم

من زیاااد

اره 😵‍💫😵‍💫😵‍💫😵‍💫😵‍💫
بینهایت
چرا؟
میخام وزنم کم کنم هیچجوره نمیتونم

مننن فقط نوشابه😐💔جون میدم براش خیلی دلم میخاد

سوال های مرتبط

مامان نیک 🌱🌞🦁نیل ❄️⛄️🌨️ مامان نیک 🌱🌞🦁نیل ❄️⛄️🌨️ ۵ ماهگی