۱۲ پاسخ

چون تابستون دنیا میاد تنها قندان سوئیسی هست برات منم فقط همینو گرفتم

من گرفتم برای همون یک ماه اول که بچه رو میخوایم جابجا کنیم هی دست به دست نشه
بدنش نازک و ظریفه اذیت نشه
میدونمم که بعدش دیگه استفاده نمیشه
جنس معمولی و خنک گرفتم

از واجبات نیست ولی اگر بگیری خوبه اولش بچه گردنش اینا شله سخت جا ب جایی یا شیر دادنش فک کنم ب درد بخوره کسیم خواست بغل کنه با خیال راحت میدی بغلش من گرفتم

خیلی خوبه من دخترم خرداد بود بازم استفاده کن ک خیلی راضی بودم

اره بگیر، برای وقتی نوزاد و بقیه میخوان بغل بگیرن خیلی لازمه

من گرفتم چون هم خودم میترسم روزای اول بغلش بگیرم‌. هم اینکه میترسم همینجوری بدمش بغل کسی بدنش درد بگیره

خیلی استفاده میشه من اون دوتا بچم داشتم استفاده کردم برا این بچم رفتم خریدم چون واقعا لازم میشه و خوبه

بنظرم قیمتی نداره و کاربردیه یدونه تکشو بگیر اومدن دیدن بچه ایمن باشه تو اون بغلش کنن

من شنیدم اوایل خیلی استفاده میشه راحت تر میشه باهاش نوزادو با اون جثه ظریف بغل و جابه جا کرد

من گرفتم تو نوزادی بچه رو روی چی میخوای بدی بغل کشی سوئیسی راحته

من نگرفتم توی اطرافیانم دیدم اکثرا استفاده نکردن

پارچه ای باشه مخمل نباشه بدرد میخوره برا روزا اول که شیر میدی بهش

سوال های مرتبط