۷ پاسخ

اره اره خدایی نکرده تب کنه نمیشه کنترل کرد

حتما بگیر چون بچه تب میکنه باید بهش بدی هر ۴ ساعت

اره حتما بگیر و مرتب بده

چند ساعت گذشته ازواکسنش

حتما باید۴ساعتی بایدبهش بدی😱😱

اره واجبه تب میکنه من استامینوفن گرفتم

اره واجبه

سوال های مرتبط