طرز تهیه کاچی رو میگین برای پسرم میخوام

۳ پاسخ

من آرد برنج و خوب تف میدم بعدش کره میندازم دوباره با کره تف میدم بعدش با آب بازش میکنم
یکمم شیره میریزم داخلش تا قوام بیاد. پسته و بادوم با بادام هندی آسیاب کردم روش میریزم خیلی خوشمزه میشه

من اینجوری درست میکنم یه قاشق غذا خوری ارد را تفت میدم که بوی خامیش گرفته بشه بعد کم کم آب میریزم بهش برای شیرینیش شکر میزنم یا نبات یا شیره انگورمیزنم پورد پسته پودر بادوم اضافه میکنم یه قالب کره هم میزنم ومدام هم میزنم که ته نگیره یکمم زعفران وگلاب وهم میزنم اینقدر هم میزنم تا بپزه وغلظت دلخواه برسه همین

مامان مهراد عزیزم
ببخشید نظر نامربوط به پست میزارم
اما پاسخهای شما رو زیر پست بعضی از دوستان دیدم ومتوجه علم شما شدم

کاش اگه براتون مقدور بیاید کمی بهمون اموزش بدید🥲یا کتاب مربوطه معرفی کنید

من خیلی دوستدارم علم ام رو درباره ی رابطمون درباره سیاست زنانه درباره خانواده همسر افزایش بدم اما نمیدونم چطوری
اگه برای شما مقدور راهنمایی کنید😍🥹😅

سوال های مرتبط

مامان محمد مهدی مامان محمد مهدی ۲ سالگی
مامان کوچولو🐣❤️ مامان کوچولو🐣❤️ ۱ سالگی