تو تاپیکام هس گلم
ما اینطور درست میکنیم اول با روغن کم آرد رو تفت میدیم رنگش عوض شه بعد دوای گرم اضافه میکنیم و شکر هم میزنیم یکم روغن دیگه اضافه میکنیم تا سفتیش گرفته شه خیلی خوشمزه میشه بعضیا فلفل کم و گلاب دارچینم اضافه میکنن هم گرمه هم مقوی حالا بقیه ممکنه طور دیگه ای درست کنن ما تُرک ها اینطور درست میکنیم عزیزم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.