۲ پاسخ

تو تاپیکام هس گلم

ما اینطور درست میکنیم اول با روغن کم آرد رو تفت میدیم رنگش عوض شه بعد دوای گرم اضافه میکنیم و شکر هم میزنیم یکم روغن دیگه اضافه میکنیم تا سفتیش گرفته شه خیلی خوشمزه میشه بعضیا فلفل کم و گلاب دارچینم اضافه میکنن هم گرمه هم مقوی حالا بقیه ممکنه طور دیگه ای درست کنن ما تُرک ها اینطور درست میکنیم عزیزم

سوال های مرتبط