۸ پاسخ

شما باید از نزدنش فوبیا داشته باشی،به بچه خودت رحم کن و ببرش،اگه نبریش سلامتیش در خطره

ببر بزن بخدا بچه برادر شوهرم سیاه سرفه گرفت ۴ ماه بیمارستان بود و خوب نشده هنوز دکتر گفته چون واکسنش رو نزده ایطور شده

مگه میشه نبرده باشی ؟ حتما تحت تاثیر چرتو پرتاب اینستا و کارشناسان تقلبی طب سنتی قرار گرفتی ؟ اونا وقتی یه سگ هار کسی و گاز میگیره و خطر مرگ اون ِآدم ۱۰۰ درصده و واکسن میزنه زنده میمونه همه واکسن‌ها همینن چرا اینقدر ناآگاه بودی شما ؟

از تب و عوارضش میترسی؟ این همه ادم تو گهواره زدن بچشون هیچیش نشده نترس هنوزم دیر نشده همین فردا ببر بزنن گناه داره خدایی نکرده به اون بیماری هایی مثل فلج اطفال و امثال اون مبتلا بشه راه درمان نداره ها ولی این واکسنا جلوشو میگیرن

وا چرا نزدی بچه گناه داره

چرانزدی؟؟؟؟؟

نگران نباش عزیزم من تازه واکسن شیش ماهگیش زدم.
چرا میترسی

چرا ...

سوال های مرتبط