یکم بیشتر میرفتم عقب و اصلا ازدواج نمیکردم😂
اگه خبر داشتم این وضعیت قراره پیش،بیاد هرگز.
اگر میدونستم جنگ میخواد بشه نه هیچوقت الان از همه چیش میترسم
از مامان شدن پشیمون نیستم اگه شرایط این نبود اره
ولی اگه قرلر بود شرایط این باشه و بدتر شه نه بچه نمیاوردم ک هزار جور فکر و ترس از اینده داشته باشم
اره اره اره اره اره اره اره 🥰😍
هیچوقت دونفر دیگ رو هم مثل خودم بدبخت کردم خداکنه منو ببخشن مدیونشون هستم
از بچه دار شدن پشیمون نیستم ولی اگه میدونستم شرایط اینجوری میشه قطعا دیرتر به فکرش میفتادم
نه
بخاطر این شرایط نه
اره😍🥲
میشدم اما دیر تر
بله صد درصد
بله بله
پشیمون نیسم ولی اگ میدونسم جنگ قراره بشه دیرتر میشدم یعنی بعد جنگ الان همش استرس غصه ترس
اره کاش زودتر بچه دار میشدم تو این سن خوشم نمیاد باید فقط تفرح کرد و خوش گذروند
نه شاید 3۰ سالگی شایدم هیچوقت
دیرتر میاوردمش ..
دیرتر میاوردمش ..
بهله 😍
پشیمون نیستم ک چرا بچه دار شدن ولی ب عقب برگردم دیرتر میشدم....
اره ولی الان ن دیرتر
نمیشدم
خیر نه
اره 🥺😍
۱۰۰درصد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.