۳۲ پاسخ

بی ادبا چرا دیسلایک زدید به این خوشگلی🥹

ای جووونم ذوووقشووو مبارکت باشه فندق😍

ای جانم
چ پسرنازه چ لباسی نازی😍🫠

کفشای پسر منم همینه دقیقا😍
مبارکش باشه عزیزم

ای ننه استایلشو😍

عزیزمم

واااای کفشاشووو

ترکیب رنگو استایل گنوبیابالا🤗

کفشاش چ‌عسله

به به چ خوشگل ماشاالله.چند خریدی عزیزم

مبارکش باشه عزیزم

عزیزم کتونی وشکتش روازکجا گرفتی؟

ای خدا چه جیگری شدی تو قربونت بشم 😍

ای خدا ذوقش رو
😍 خوشتیپ

ای خداچه قشنگه

خیلی گوگولیه

وووووووی ننه😍😍😍

خیلی قشنگن مبارکش باشه دوسش داشتم ❤️😍

خیلی قشنگن ولی شلوارش اگه مام استایل بود پایین پاهاش کش نداشت قشنگترم‌میشد

ای ننه🤣🫠

واای خدا جانشو قربون برم🥺🥺😍😍😍بلامیسر مبارکه

کفشاشو از کجا گرفتی؟

ای جونم ماشالله، توروخدا کفششو ببین

قربون همتون لطف دارین😘❤️

مبارکش باشه
به خوشی بپوشه❤️❤️

ای جانممم مبارکش باشه

اوخداا مزه دار

مبارک گل پسر

وووشششس منه چه ذوقیم کرده خوشتیپ خان😍😂❤️

وای عزیزم مبارکه

اااااای خدااااا فدات بشم من 😍😍😍

مبارکش باشه

سوال های مرتبط