من که اصلا با مد کار نمیکنم هرچی و هررنگی خوشم بیاد میگیرم
تابستون خریدم اما اصلا نپوشیدم کتژاکارد با شلوار مازراتی
نه عزیژم
یه کت قهوه ای ابریشمی و یه شلوار و شال به
تیپ رسمی هست برای مهمونی
پیرهن خنک ساحلی هم برای بیرون با یه شومیز شلوار نخی
هیچی نگرفتم
چن تا هم شومیز و یه پیراهن بلند هم برای مهمونیهامون گرفتم
از مانتو ها خوشم نیومد
یه شومیز مانتویی ساده رنگ پلنگی خریدم
هیچی نگرفتم
اره خریدم
ن والا نگرفتم هیچی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.