۱۰ پاسخ

من که اصلا با مد کار نمیکنم هرچی و هررنگی خوشم بیاد میگیرم

تابستون خریدم اما اصلا نپوشیدم کت‌ژاکارد با شلوار مازراتی

نه عزیژم

یه کت قهوه ای ابریشمی و یه شلوار و شال به
تیپ رسمی هست برای مهمونی
پیرهن خنک ساحلی هم برای بیرون با یه شومیز شلوار نخی

هیچی نگرفتم

چن تا هم شومیز و یه پیراهن بلند هم برای مهمونی‌هامون گرفتم

از مانتو ها خوشم نیومد
یه شومیز مانتویی ساده رنگ پلنگی خریدم

هیچی نگرفتم

اره خریدم

ن والا نگرفتم هیچی

سوال های مرتبط

مامان نویان کوچولوم مامان نویان کوچولوم ۱۶ ماهگی
مامان نویان کوچولوم مامان نویان کوچولوم ۱۶ ماهگی
مامان نویان کوچولوم مامان نویان کوچولوم ۱۶ ماهگی