دخترا
تن ماهی خوردم اشکال نداره؟

۷ پاسخ

سعی کن نخوری عزیزم چون غذاهای کنسروی ضرر داره کلا ✨️

در حد هوس یکم خوردن اشکالی نداره منم خوردم
بارداری اولمم ۲بار خوردم اما حجم خیلی کم در حد هوس رفع شدن

من اوایل بارداری دو بار خوردم بعد دیدم میگن ضرر داره دیگه نخوردم

چیا میپرسی عزیزم وقتی خوردی

تن ماهی.اناناس.زنجبیا.دارچین جگر۳ماه اول ممنوع

خوردی دیگه، تن ماهی جیوه داره و نباید بخوری

نه بخور ۳ تا قاش ماهی یکبار مشکل نداره

سوال های مرتبط

مامان مهیار مامان مهیار روزهای ابتدایی تولد
مامان محمد مرصاد😍 مامان محمد مرصاد😍 ۲ ماهگی
مامان کوروش جان👶🏻❤️ مامان کوروش جان👶🏻❤️ ۱ ماهگی
مامان نخودی مامان نخودی روزهای ابتدایی تولد
مامان ارغوان مامان ارغوان هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان ارغوان مامان ارغوان هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان فندق مامان فندق هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان هدیه امام رضا💚 مامان هدیه امام رضا💚 هفته دوازدهم بارداری