مم میدم خوبه
وزن خوب میده ولی چربه و بچه من حسابی به خودش میپیچید و صورتش دونه میزد ،عوض کردم ببلاک میدم زندگی آروم شده😅
سبک ترین شیرخشکه. درسته نان خیلی خوشمزس و وزن دهی خوبی داره، ولی واسه بعضی بچه ها سنگینه و دلدرد و یبوست میشن. این طعمش نزدیک به شیر مادره
ب دخترم میدادم خوب وزن میداد راضی بودم
من قبلا میدادم راضی نبودم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.