۵ پاسخ

مم میدم خوبه

وزن خوب میده ولی چربه و بچه من حسابی به خودش می‌پیچید و صورتش دونه میزد ،عوض کردم ببلاک میدم زندگی آروم شده😅

سبک ترین شیرخشکه. درسته نان خیلی خوشمزس و وزن دهی خوبی داره، ولی واسه بعضی بچه ها سنگینه و دلدرد و یبوست میشن. این طعمش نزدیک به شیر مادره

ب دخترم میدادم خوب وزن میداد راضی بودم

من قبلا میدادم راضی نبودم

سوال های مرتبط

مامان شهریار و پناه مامان شهریار و پناه ۱۰ ماهگی
مامان جُوجُوܩَܩَد🐣🩷 مامان جُوجُوܩَܩَد🐣🩷 ۸ ماهگی
مامان ساروین👶 مامان ساروین👶 ۱۴ ماهگی
مامان علي اصغر 👼🏻🧸 مامان علي اصغر 👼🏻🧸 ۱۰ ماهگی