تمام علائمام دو روز قطع شده و زیر شکمم درد میکنه یکم...خطرناکه؟😭

۶ پاسخ

شما قلب نینیت تشکیل شده بود

طبیعی عزیزم. داره رحم بزرگ میشه هرچی میگذره بدترم میشه من ازلگن درد گریه میکردم

نه عزیزم طبیعه منم همیمجوری میشم همه همیمجوری میشن

سونو بده حتما...

اره برو دکتر ساده نگذر

دقیقا منم اینجوری شدم

سوال های مرتبط

مامان دخترم 👶🎀💕 مامان دخترم 👶🎀💕 هفته بیست‌ونهم بارداری