درسته تو این وضعیت گرونه
لباسش رو ارزون بخر اما کفشش رو جنس و برند خوب بخر ک از الان ب ستون فقراتش اسیب وارد نشه
پا خیلی اهمیت داره هرچقدرم خرجش کنی حلاله
الان یه سریا میان میگن مفته باباااااا 😂😂😂
من برای دخترم بزور اورجینال پیدا کردم چون سایز پاش ۱۴ و نیم سانت بود کم پیدا میشد اکثرا یا ۱۴ سانت بودن یا ۱۵ سانت قیمتا همه ۲ به بالا بود از اینستا خریدم ۲ تومن شد
اره بخدا منم ماتم گرفتم 🤦🏼🤦🏼🤦🏼
موندم چی بگیرم براش
من خریدم ۶۸۰
اونا اصلن دیگه
فیکش یک و نیم اینا
عزیزم اینترنتی خرید کن از ترب هم تنوع عالیه هم قیمتا
کفش بچه باید راحت و ارزون باشه ،چون دو سه ماه پاش میکنه و تغییر سایز میده
توی سایتها پیدا میشه
مثلا پاتیک لند توی کرج ،سایت داره،منلسب میده
من برا پسرم ۱۶۰۰ خریدم از اصفهان
ما گرفتيم٢٥٠٠
من اینو از ی پوشاکده خریدم ۳۰۰
من از فروشگاه رفاه ۶۰۰ تومن خریدم قشنگم هستن
من ۹۸۰ خریدم دیروز
دقیقا منم خریدم ۲ میلیون ۲۰۰
من عروسکی براش خریدم ۹۵۰..خیلی گرونه ک🤨
وا چ خبره من گرفتم ۵۵۰ خیلیم قشنگه مگه چقد میپوشن اونهمه پول بدی چن ماه دیگ کوچیک میشه
من برای پسرم اذر گرفتم یه تومن زمستون و سرد بود نپوشید همین چند روزیم که پوشیده تکون نخورده کفشش برا عیدش نگرفتم باز برم صندل بخرم براش
کفشای قبلی رو یه ماه پوشیذ نپوشید دیگه کوچیک شدن
من سه ماه پیش خریدم۱۹۰۰
منم زمستونیشو دو نیم خریدم خیلی پشیمون بودم اصلا راحت نبود چون بند داشت و سخت پاش میشد ولی چون گرون بود همونو تا الان پاش کردم ولی هر سری جد و اباد خودم و فروشنده رو فحش میدم اگه ارزون بود یکی دیگه میحریدم ولی زورم میومدالانم هر چی برای عید میگردم گرونه خداییش نمی ارزه
واقعا
من قبل به دنیا اومدنش گرفتم
چی ارزونه؟ حالا بدترم میشه
من ۹۸۰گرفتم خیلیم سبکه ،کتوونی
من تا الان گرون تربن کفشی که خریدم ۷۵۰ اینا بوده هیچ کدوم از کفش هایی هم که تا الان خریدم براش به پاره شدن نرسیده هم سالم هستن و کوچیک شده
من خریدم ۷۵۰ برای پسرم برای خودم ۱.۵۰۰
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.