۱۲ پاسخ

سعی کن فعلا طولانی مدت جایی نباشی خونه کسی منظورم نیستا بیرون تا عادت کنه خودشو کنترل کنه تا برسی خونه

ن بیرون اصلا درنیار لباسشو بدعادت میشه

عزیزم خیلی راحته یک بار انجام بدی بلد میشی
از جوراب شلواری ک سخت تر نیس
من اگ جیشش بگیره میزنیم کنار درای ی سمت ماشینو دوتاشو بازمیکنم ک دید کمتر شه
میشینه عین خودمون جوراب یاشلوارشو میکشم پایین پاهاشم بیشتر باز کنه ک کتونیاش جیشی نشه خیلی راحت

برای بیرون پوشک میکنم حتی شبا هم پوشک میکنم هر وقت جیش گفتن رو طول روز توی خونه یاد گرفت کم کم پوشک بیرونم میگیرم

من که سرپاش میگیرم همه چی رو قشنگ جمع میکنم مخصوصا پارک بردنی🥴

وا همه شلوار یجه هاشون و کامل درمیارن؟فقط منم که درنمیارم مثل اینکه

من دخترمو‌خیلی وقته از پوشک گرفتم ولی عادت کرده کلا باید شلوار شورتشو دربیارم بیرونم باشم تو ماشین کامل درمیارم بعد در ماشین رو باز میکنم ک کسی بهش دید نداشته باشه میشینه کارشو میکنه بعد میشورمش همیشه پشته ماشین ی ۲۰لیتری اب میزارم بیرون رفتنی

وااای دقیقا منم فکره درگیره همینه فقط

من ک جیش داشت باش کفش در میارم شلوارش در میارم دوتا پاش بغل میکنم دوباره براش میپوشم خیلی اینجوری راحتم

من بیرون شلوارشو درمیارم کامل چون تو خونم شلوارشو میکنم حس میکنم برا همین اگه بیرون با شلوار ببرم کثیف کاری کنه اونطوری بدتر دست و بالم بسته اس

وقتی میریم بیرون پوشکش میکنم فقط داخل خونه پوشک نمیکنم

وای چقدر منی فک کن من یکمم وسواس دارم

سوال های مرتبط

مامان دخترم وتودلی💓 مامان دخترم وتودلی💓 هفته بیستم بارداری
ماماناکه تجربه دارید میشه خواهشا بخونید‌ . من چند وقت میخوام دخترمو از پوشک بگیرم الان آمادگیشو داره ولی انگار خودم آمادگیشو نداشتم سختم بود بعد میخواستم براش شورت آموزشی بخرم با برچسب ماه و ستاره برای تصویقش با خوراکی های کوچولو هی امروز و فردا کردم بعد دخترم اینجوریه که میره تو وان آب بازی کنه بهش میگم تو وان جیش نکنی هروقت جیش داشتی بیا بیرون برو دسشویی چون وانش تو حیاطه دسشویی هم تو حیاطه بعد هر دفعه سه چهار بار میگه جیش دارم میره دسشویی . بعد امروز دیدم نمیتونه بشینه شستمش اوردم خونه دیدم چون اسهاله پاش سوخته دیگه پوشکش نکردم لگنشم گذاشتم کنار در خونه چون حموم دسشوییمون بیرونه گفتم شاید تا برسه بیرون دیر بشه. بعد تو لگنش همینحوری نشسته بود تا جیشش اومد . الانم شورت پاش کردم دیگه راحت نشسته. به نظرتون بگیرمش از پوشک؟؟ آخه شورت آموزشی نداره میگم بیرون رفتنمون سخت میشه یا نمیشه با باباش بفرستمش . خواستیم بریم بیرون همون پوشک شورتی پاش کنم بدعادت میشه؟؟