سکسکه از علائم تشکیل ریس؟

۵ پاسخ

اره علامت تشکیل ریه اس
منم یه هفته اس سکسکه رو حس میکنم دو هفته پیش آمپول ریه زدم
سکسکع میکنه ذوق میکنم

بچم روز سه بار سکسه میکنه

بله گلی

سکسکه خودتون؟

اره همه میگن منم نمیدونم🥲سوال منم هستش

سوال های مرتبط

مامان یکی یدونم دخترم مامان یکی یدونم دخترم ۱۴ ماهگی
مامان خداروشکر مامان خداروشکر ۱۲ ماهگی