۵ پاسخ

نگران نباش جهش رشدی هست دختر منم همین بود. از ۴ ماهگی علایم دندان هم هست

واسه دندونه طول میکشه تا در بیاد، غریبگی هنوز متوجه نمیشن

واسه دندونه دردو خارش داره

فکر نکنم به این زودی دندون در بیارن . آب دهن بچه منم زیاد میریزه خیلی هم دست میکنه توی دهنش. شما واکسن ۴ ماهگی زدی؟؟؟'چجور بود

وای بچه من مدتیه اینجوری شده هکش دستش به دهنشه حدسم به دندونه خیلی نق نقو شده

سوال های مرتبط