درکت میکنم عزیزم
من دیشب بشدت خابم میومد روز قبلش تو ۲۴ ساعت فقط ۳ ساعت تونستم بخابم بچمنمیخابید دلدرد داشت راه میرفتم گیج میشد میزاشتم بیدار میشد منم هی چشام گرم میشد هی پامیشدم یکی آروم زدم در کونش ولی به ثانیه نکشید پشیمون شدم 🥲🥲
فرو پاشی روانی بعد از زایمان خیلی پیش میاد
وای منم دو سه باری اینطوری کردم بعدش مثل چی پشیمون شدم و توبه کردم دیگه همچین کاری نکنم
بنظرم یک مشاوره برین
بچه یک ماهه رو سرش داد میزنی
😂😂منم دوبار اینجوری کردم بچم قشنگ از من حساب میبره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.