۷ پاسخ

شکمشون رو پر کن ، ک و ن شون رو بشور
آخرشم یه نق می‌زنیم قهر میکنن😄

منم وقتایی که خیلی گریه میکنه عصبی میشم چند بار فحش دادم 🥺 دیروز که خودمو زدم از دستش بخدا

بچه های ۱۴۰۰ ب اینور کلا مهندس بدنیا میان

وای منم یبار خیلی گریه میکرد بلند اسمشوگفتم و گفتم چرا اینطوریی می‌کنی
تا همین الان عذاب وجدان دارم

اشکال نداره عزیزم بعضی موقع ها واقعا خون به مغز نمیرسه و اینکه زبونشون رو نمیفهمیم خودمون از بابت گریه کردنشون ناراحت میشیم عمدا که اینکارو نمیکنیم

شاید باورت نشه ولی بچه ها همه چیزو حس میکنن🫠🥲منم دخترمو دوهفته پیش دعواش کرذم چیژ خاصیم نگفتم
گفتم یه دیقه وایسا مامان وای
دیدم زد زیر گریه دیگ ول نکرد از اونوقت دیگ ادم سابق نشدم🥲😂دیگ دعواش نکردم

بچه ترسیدع

سوال های مرتبط