۱۱ پاسخ

چقد در روز شیشه میدادی که داره پس میزنه؟؟؟

اره دو سه روز گریه میکنه بعد برمیگرده به سینت ولی شیرتو تقریت کن شاید شیرت کم شده که گریه میکنه ربطی به شیشه نداشته باشه

ببین سینه یکم دیر شیر میاد ازش یکم نگرش دار مک بزنه که بیاد ببین چی میشه

اگه تلاش کنی آره میتونی دوباره عادتش بدی به سینه ی خودت به شرطی که کوتاه نیایی

با سورنگ شیر خشک رو بچکون رو سینه خودت بزار فکر کنه داره از خودت شیر میخوره بعد عادت میکنه سینه خودتم میگیره

شیر خودتو بدوش تو شیشه شیر بهش بده

شیشه و پستونک نده

من خودم بت شیشه شیر.و پستونک که میزارن دهن بچه مخالفم شیرمادر تقویت بشه بهتره بچه هم وزن میگیره هم سرحال تره

رفلاکس پنهان داره
دختر منک دقیقا همینجور بود

چون با شیشه میخورن معمولا سینه رو کمتر میگیرن

شاید بشه تلاشتو بکن
ولی بچه رو زیاد اذیت نکن ،اگه میخواستی سمت شیر خشک نره از اول نباید شیشه میدادی ، چون شیشه ازش شیر راحت از و بیشتر میاد بچه عادت می‌کنه. ، سینه هم هرچی کمتر بدی شیرت کمتر میشه بچه پسش میزنه

سوال های مرتبط