۵ پاسخ

آره وزنش زیاده ب دکترت بگو حتما

یه مدت شاید وزن بچت بره بالا خوشحال باشی ولی چاقی و مریضی در پی داره برای بچه

من تا جایی ک شنیدم دیابت باید کنترل بشه ممکنه خدایی نکرده بچه خفه بشه و مرگ خاموش
دخترعمه همسرم بچش ۹ماهه تو شکمش خفه شده چون کنترل نکرده
من خودمم دیابت دارم انقد رژیم گرفتم و رعایت کردم وزن خودم اومده پایین
خیلی بده دیابت

دیابتت کنترل شدس؟ دیابت بارداری دارین یا از قبل داشتین ؟

اگه وزنش زیاد باشه چی میشه؟

سوال های مرتبط

مامان نینی کوچولو مامان نینی کوچولو ۹ ماهگی