ضربان قلب ۱۳۴ بنظرتون پسره یا دختره؟؟

۶ پاسخ

۶هفته و ۴روز بودم تو سونو قلبش تشکییل شده شدت

واسه دخترم بالای ۱۴۰بود همون‌موقع گفتن دختره و دختر شد

میگن زیر ۱۴۰ پسر بالای ۱۴۰ دختر،ولی بازم ربطی نداره ب اینچیزا،ولی برا من جنسیتش درست بود طبق ۱۴۰ بودنش

ربطی که نداره ولی میگن زیر ۱۴۰بزنه پسره

واس من ۱۳۵ بود مگ ربطی داره

ضربان قلب هیچ ربطی به جنسیت نداره

سوال های مرتبط

مامان نی نی کوچولو مامان نی نی کوچولو هفته دوازدهم بارداری
مامان حلما وفندق مامان حلما وفندق هفته چهاردهم بارداری
مامان 🩵🫀. مامان 🩵🫀. هفته پانزدهم بارداری
مامان شازده کوچولو🪐 مامان شازده کوچولو🪐 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان جوجه مامان جوجه هفته سی‌وپنجم بارداری