۶هفته و ۴روز بودم تو سونو قلبش تشکییل شده شدت
واسه دخترم بالای ۱۴۰بود همونموقع گفتن دختره و دختر شد
میگن زیر ۱۴۰ پسر بالای ۱۴۰ دختر،ولی بازم ربطی نداره ب اینچیزا،ولی برا من جنسیتش درست بود طبق ۱۴۰ بودنش
ربطی که نداره ولی میگن زیر ۱۴۰بزنه پسره
واس من ۱۳۵ بود مگ ربطی داره
ضربان قلب هیچ ربطی به جنسیت نداره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.