هر سه ماه یکبار.خودش علامت داره .
هر دو ماه اما پستونک هر ماه
هر دو یا سه ماه یا سرشیشه یا کل شیشه رو عوض میکنم،چون سرشیشه گرونتر از کل شیشس،ترجیح میدم کلا شیشه رو عوض کنم.البته بعضی وقتا زودتر عوض میکنم هر موقع حس کنم که شیشه خراب شده عوض میکنم.اتفاقا امروز چهارمین شیشه رو خریدم وخییییلی گرون شده.
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.