۳ پاسخ

هر سه ماه یکبار.خودش علامت داره .

هر دو ماه اما پستونک هر ماه

هر دو یا سه ماه یا سرشیشه یا کل شیشه رو عوض میکنم،چون سرشیشه گرونتر از کل شیشس،ترجیح میدم کلا شیشه رو عوض کنم.البته بعضی وقتا زودتر عوض میکنم هر موقع حس کنم که شیشه خراب شده عوض میکنم.اتفاقا امروز چهارمین شیشه رو خریدم وخییییلی گرون شده.

سوال های مرتبط