۳ پاسخ

وقتی بچه تکون میخوره پهلوم درد می‌کنه
واژنم هم موقع ماساژ درد داره
کمر درد و پا درد و ..... هم دارم
دارم خودم رو آماده میکنم برا طبیعی

منم 37 هفته و 2 روزم... امروز رفتم سونو گفت بچت خیلی پایینه اگه این یک هفته رو هم میخوای نگهش داری اصلا حرکت نکن...
شما زایمانت کی هست ؟آخربن سونو وزن که رفتی وزنش چقدر بود ؟

هم هفته ایم بیشتر شبا درد واژن زیاد درد ندارم بعضا کمر درد دارم

سوال های مرتبط

مامان پارسا وپناه مامان پارسا وپناه ۱ ماهگی