اسم پسر شما باشین چی میزارین؟

تصویر
۲۹ پاسخ

هاکان گذاشتم

میران مامانش 💙🥹

هاکان😃💙

اسم پسرم گرشا🥹🧿

همسرم میگ هاکان

ویهان🙃

کاویان

الوین یا اورهان دوست دارم🥰🩵

آیدین مامان💙

علی ، هیچ اسمی اندازه علی به دلم نمیشینه

منم بچم دختر ولی هنوز هیچ اسمی نداره

گذاشتیم مهراد

مانیار و نیکان

سبحان

حسین. کمیل. دانیال.

البرز دوس میدارم ،البته نی نیم دختره الان 😍🩷

آراد مانیار

میراث
ایهان
ایکان

محمد مهدی یا مهدیار

سپهر(:

دختر دارم ولی بچه بعدیمه خدابخا میزارم رادوین

امید مامان

من کارن مد نظرمه آرن هم قشنگه چون اسم پسرم ارکان

آیکان میزارم اسم پسرمو

سبحان
ماهد
من ترکیبی بامحمد خیلی دوست دارم مثلا محمد علی

دایار مامانش

من اسم پسرمو گذاشتم آقا مهرسام🥲😍♥️

هیچی ب دلم نمیشینه🥺بچم بدون اسم نمونه

من میخوام امیررضا بذارم اما سهیل و پارسا هم خوبه

سوال های مرتبط

مامان جوجه🐣👣🫀 مامان جوجه🐣👣🫀 ۸ ماهگی
مامان علیسام💙 مامان علیسام💙 هفته سی‌وششم بارداری
مامان 🩵قهرمان مامان 🩵قهرمان هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان دلماه مامان دلماه هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان دلارام مامان دلارام هفته بیست‌وپنجم بارداری