اسم بچه هاتونو چی میزارین؟

۳۱ پاسخ

مهدیار ❤️

نلین😍

سورنا

پسرم مهیار
دوقلو هام ،مسیح و ماهور

دلوین

یه پسر دارم نیما
تودلیمم احتمالا کیان

پسر باشه میراث😍
دختر باشه نورا یا گیلدا💜

ماریان اگه شناسنامه بدن اگه نه راز

من آروین رامین وتودلیم هم آیلین خانم

هانل😍🥹

انشالله به امید خدا قرارع
آیلین و آرسین باشن

آریا

من قبل اینکه بفهمم دختره هم پسر انتخاب کردم هم دختر
برای دخترم پناه
ولی اگه پسر میشد میذاشتم پندار

گندم و تیام

اقا سامیار 🥹

حسنا

ماهلینو دارم سلین میزارم اینو

آینور😍

قراره اسمشو مِلورین بزاریم🌸 هم جدیده هم فارسیه هم خیلییی زیاد نیس فراوانیش . معنیشم دوس دارم یعنی مروارید گرانبها✨

هیراد🩵

پناه

پرنسا

مهربد

پسرم مهیار هست
دخترمم احتمالا آیلار

هنوز نمیدونم چیه ولی اگه دختر بود دوس دارم ماهلین یا ایلین بزارم

حدیثه😍😍

دامون ، دریا

نمیدونم هنوز بین ماهور آنیل ایلماه الای موندم

دلماه خانم🥹🥹

شاهان

نمیدونم😕

سوال های مرتبط

مامان آلوچه مامان آلوچه هفته سی‌ونهم بارداری
مامان 🩵قهرمان مامان 🩵قهرمان هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان دلماه مامان دلماه هفته سی‌وهفتم بارداری