۷ پاسخ

توی صورتشم هست پسر منم همین جوریه

پسر منم اینطوری بود گفتن از گرمایه باید خنک نگه داری و اینکه وازلین مخصوص نوزاد زدم گردنش سریع خوب شد

پماد چشمی یام کرم حاوی اوسرین و اوره ثمین دکتر داد

هیچی نزن خودش خوب میشه گرم نگه ندار

اگه گرمیه عرق کاسنی بخور

پسر منم اینجوری شد بردمش دکتر یه پماد ساختنی براش نوشت رفتم از داروخونه براش گرفتم همین که زدم خوب شد

خودا الهی بگردم
خودت گرمی نخور گناه داره

سوال های مرتبط

مامان حلماجون 🩷👧🏻🧿 مامان حلماجون 🩷👧🏻🧿 روزهای ابتدایی تولد
مامان نورا❤️ مامان نورا❤️ ۱۰ ماهگی