۱۱ پاسخ

من نمیخرم تو بیمارستان دکتر خودش میگه چون ممکنه نوزاد حساسیت بده خواهر زاده من حساسیت داشت

من بیومیل میگیرم چون شیر خشک سبکیه بچه نفخ نمیکنه

انقضاشو ببین.معمولا اپتامیل

نه عزیزم ممکنه حساسیت به لاکتوز داشته باشه یا نوع خاصی شیر خشک براش تجویز بشه
خوراکی نخر براش

الان که نمیتونی بگیری باید با کد ملی بچه بگیری سهمیه داره

انقضاش‌میگذره بزار همون موقع بگیر
من عاسق شیرخشکم 😂

اگر سیمیلاک پیدا کنم به این یکیم سیمیلاک میدم
اگر نه ببلاک

من ی بسته ببلاک خریدم خدا کنه خوب باشه

بعدش میتونی هر مارکی دوست داری بدی

معمولا نان یک میدن من چون بیمارستان تو بخش نوزادانم دکترا همشون میگن اول نان یک

نخ تاریخ انقضا داره باطل میشه

سوال های مرتبط