خانما چ شیردوشی خوبه و راضی بودید میشه معرفی کنین

۵ پاسخ

برقی گلامور

شیردوش من اول دستی گرفتم
اول بیبی لند گرفتم خیلی مزخرف بود همون اول از هم جدا شد
بار دوم یومامی پیرکس گرفتم خیلیییی مکشش عالی بود
ولی زیاد استفاده نکردم‌به یه سری دلایل بچم شیرخشکی شد

منم میخوام شیر دوش برقی بخرم ولی نمیدونم چه مارک و مدلی😢

کلا شیر دوش خوب نیس با دست بدوشی راحت تره البته من ازاین دستیا داشتم

من دستی گرفتم اصلا استفاده نکردم

سوال های مرتبط