مامانا شیر هیچی ندارم بچمم مدفوع نکردم چکا کنم😅

۱۲ پاسخ

عزیزم پیام هات دیدم چجوری کیسه
ابن پاره شد دردت شدید نشده من
داشتم میموردم از درد کیسه ابم
تو خونه پاره شد سریع رسوندنم بیمارستان🫠

الآنم کم بیاد طبیعیه آغوزه در حد قطره ای هم معده کوچولوشو‌ پر می‌کنه آبگوشت و ریحون بخور

عزیزم قرص لاکتاول بگیر منم خیلی کم بود در حدی که ماه اول شیر خشک دادم روزی دوتا بخوری عالیه واسه بدن خودتم مفیده

عزیزم اگر کیسه آب گرم میتونی بزار رو سینت یا برو حمام زیر دوش آب گرم ماساژ بده سینتو
آب هویج صبح ناشتا و شیر بادام
ماهی مرغ کباب خیلی موثرن
آب هم زیاد بخور
روزا اول طبیعیه

عزیزم مبارک باشه

سه روز بعد زایمان شیرت میاد واس مدفوع کردن بچه هم گلاب بدین با اب قاطی کنین یه ذره هم قند بنداز توش

قرص شیر افزا بخور دو سه روز طول میکشه تا شیرت بیاد
الانم طبق‌تجربه خودم به بچت شیرخشک بده من بچم ت بیمارستان نزاشتن شیر خشک بدم تا صبح از گرسنگی جیغ زد بعد از ۳ روز ک اومدم خونه شیرم اومد اگ میخاستم این ۳ روز شیر خشک ندم بچم هلاک میشد از گرسنگی

اگر مدفوع نکنه مرخصت نمیکنن شیر خشک بهش بده تا زودتر مدفوع کنه

قطره شیرافزا بگیر

منم روز اول شیر نداشتم انقد شیر دوش برقی انداختن تا یکم اومد

عزیزم کیسه آبت پاره شده بود؟

زایمان کردی بسلامتی

سوال های مرتبط

مامان محمد صالح 🍼💙 مامان محمد صالح 🍼💙 ۱۱ ماهگی