۱۳ پاسخ

نههه زیاد هم نسوخته
یکم ان ان یا کالاندولا بزنی خوب میشع

مراقب تخم های گل پسرمون باش
نبینم بذاری بسوزه ها میزنم سرت😂🤤🍒

دختر منم اینجور که میشه یکم عسل که میزنن خوب میشه

پسر منم اینجور بود بعد هر بار شستن و پوشک عوض کردن پودر بچه میزدم دو روزه خوب شد

کالاندولا فیروز بزن عالیه

قشنگ تو آینده میتونه بگه به تخممممم🤣🤣🤣🤣

وای تخماشو 🥺😆😆

کالاندولا و تریا ان ان بزن خوب شه زود

آره بچه یکم روغن نباتی با کالاندو لا بزن

یا کالاندو‌لا بزن یا هم پماد استریل چشمی

الهی عزیزمم سایه افتاده خیلی معلوم نیست
ولی برای سوختگی سودوکو خیلی خوبه امتحان کردم

نه یکم روغن نبلتی بزن تا فردا اوکی میشه

حتتتتما سودو کرم یا کالاندولا بزن، گناه داره

سوال های مرتبط