۵ پاسخ

دختر من همه روز اوضاعش اینه😐😔 دکتر گفته طبیعیه چون رفلاکس داره اسید معدش زیاده

بعدواکسن چندباری اینجوری بالااورده

دختر من یبار اینجوری بالا آورد فهمیدم که سرما خورده ببین علائم دیگه ای نداره مثل سرفه آبریزش ...

چجوری تونسی سریع عکس بگیری😑من در لحظه سریع پاک میکنم


پنیری اشکال نداره

پنیرک نگران نباش زیاد دادی بهش

سوال های مرتبط

مامان 🤍🐣𝙽𝚒𝚔𝚊𝚗 مامان 🤍🐣𝙽𝚒𝚔𝚊𝚗 ۶ ماهگی
مامان قند عسل🍯 مامان قند عسل🍯 ۱۵ ماهگی