دختر من همه روز اوضاعش اینه😐😔 دکتر گفته طبیعیه چون رفلاکس داره اسید معدش زیاده
بعدواکسن چندباری اینجوری بالااورده
دختر من یبار اینجوری بالا آورد فهمیدم که سرما خورده ببین علائم دیگه ای نداره مثل سرفه آبریزش ...
چجوری تونسی سریع عکس بگیری😑من در لحظه سریع پاک میکنم
پنیری اشکال نداره
پنیرک نگران نباش زیاد دادی بهش
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.