۵ پاسخ

بجای کافئین زیاد که بچتو بی قرار میگنه شربت زعفران درست کن بخور با چایی نبات
این دوتا فوق العاده است روزی دوسه تا لیوان بخوراوکی میشی

منم همینجوری بودم
دکترم گفت دگزا بزن با نوافن بخور
بعد کلی قهوه تلخ خوردم
تازه شیافم میذاشتم
تازه دو روزه خوب شدم

نسکافه بخور و قرص نوافن

عزیزم چیزای کافئین دار بخور
مثل انرژی زاهای خارجی
و کاپوچبنو

قرص نمیدونم ولی میگن نسکافه خیلی جوابه

سوال های مرتبط

مامان مامان نی نی مامان مامان نی نی هفته بیست‌ویکم بارداری