خانوما قرص ازریتومایسین ۲۵۰ واسه چیه

۵ پاسخ

ازیترومایسین منظورته؟

واسه عفونت ریه سینه ایناست من دوبار توی یه ماه انفولانزا گرفتم تقریبا ۱۲ تاشو خوردم بی خطره اگه زیر دستور پزشک مصرف کن

چرک خشک کن هست

عفونت ریوی و تنفسی

برا عفونت نیس؟
موقع سرماخوردگی و کرونا میدادن فک کنم

سوال های مرتبط

مامان دوقلوها🩷🩵 مامان دوقلوها🩷🩵 ۶ ماهگی
مامان پرنسس کوچولو💗 مامان پرنسس کوچولو💗 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان هانیل مامان هانیل هفته سی‌ویکم بارداری