سلام مامانا نوزاد پسر رو کی ختنه کردین؟

۱۱ پاسخ

۴۰ روزگیش

طبق تجربه هر چه زودتر کمتر اذیت میشه

۴۵روزه

یه ماهگی

دوماهو ۲۵روزش بود

دوماه و یک هفتگی اصلا اذیت نشدم
فقط چند ساعت اول

من ۲۰ روزگیش ختنه کردم راضیم چون کوچولو بود پاهاشو تکون نمیداد زیاد ک اذیت شه

چهل روزگی.

من ۳ماهگی ختنه میکنم چون کولیک داره و واکسنش نزدیک نمیخوام اینقد اذیت بشه

یه هفته قبل دوماهگی البته میخواستم ۴۰ روز شد بکنم که مریض شدیم

پسر اولم ۱۷ روزگی ولی دومی رو حالا حالا ها ختنه نمیکنم

سوال های مرتبط

مامان Daniyal🩵🪽👣 مامان Daniyal🩵🪽👣 ۱۲ ماهگی
مامان نفس مامان نفس ۱ ماهگی