۱۳ پاسخ

من بعد یه هفته بعد واکسن دوماهگی اصلانم دلم‌نمی یومد وای دل و دم‌به دریا هم خودم و راحت کردم هم بچمو دیگه خیالمون راحته

واقعا خیلی سخته من بعد چهلمش ختنه کردم،هرچه زودتر انجام بدی بهتره کمتر اذیت میشه
یه بار که جیش میکنه اذیتش خیلی کم میشه نگران نباش

پسر من 18روزش بود بردیمش

دوماهو نیمش بود
اگر واقعا قصد ختنه داری زودتر بمن تا راه نیفتاده خب گناه داره بزرگتر درد بیشتر و‌دردسر بیشتر
منک خودم خیلی گریه کردم و مردم‌وزنده‌شدم تا ختنه بشه اما پسرم اصلا یه اخ هم نگفت 😕🤣

راستع میگن بعضی جاها سوزن بی حسی نمیزنن فقط بی حس میزنن

ببخشید بهترین روش ختنه ک زیاد بچه اذیت نشه کدومه ؟

وای منم نمیتونم تحملشو ندارم قبلا اینجوری نبودم ولی الان رو بچه دلشو ندارم طلاقتم کم شده گول خودم میزنم هی امروز و فردا میکنم

من هنوز ختنش نکردم دلم نمیاد گناه داره بچم 🥲

دوماه و ده روز

م اول آذر میبرمش

من ۳ روزگی ختنه کردم همراه نافش خوب شد

۱ماهگی فقط۲روز اول یکم بچه اذیت میشه تا ۵روز خوب میشه قرمزیشم تا یک هفته خوب میشه الان ختنه کن خودت راحت میشی

۳۶ روزگیش

سوال های مرتبط

مامان ماهلین و هامین مامان ماهلین و هامین ۱۵ ماهگی
مامان سهند مامان سهند ۶ ماهگی