۲ پاسخ

ماشاالله بهش خیلی خوبه
پسر من ۳۸۰۰ بدنیا اومد ۴۰ روزگیش ۵۸۰۰ بود
خیلی هم شیر میخورد

نه اتفاقا عالیه وزنش

سوال های مرتبط