خانما روغن حیوانی تو ماه شیشم مضره؟

۵ پاسخ

من ک میخورم دوست دارم

خیر مقوی هم هست

من که از اول میخورم
چرا ضرر داشته باشه

روغن دنبه نخور اگه بدنت نمیسازه ولی روغن گوسفند وگاو مشکلی نداره روغن گوسفند طبعش گرمه

منکه همیشه تو برنج میریزم

سوال های مرتبط

خانم آقا امید خانم آقا امید قصد بارداری
مامان پسری مامان پسری هفته سی‌ودوم بارداری
مامان معجزهاخدایا شکرت مامان معجزهاخدایا شکرت ۸ ماهگی
مامان ❤️شاه پسرم مامان ❤️شاه پسرم ۳ ماهگی
مامان شاهان مامان شاهان روزهای ابتدایی تولد
مامان برکه مامان برکه ۲ ماهگی
مامان تو دلی💓 مامان تو دلی💓 هفته سی‌ودوم بارداری