روغن حیوانی خوبه برا وزن گرفتن بچه

۶ پاسخ

ن روغن حیوانی گرمه باعث زایمان زود رس میشه

روغن حیوانی خیلی گرم ما برا تو کاچی استفاده میکنیم موقع زایمان بعدم یه دفعه ای که بخوری اگه اسید معده تون زیاد باشه خیلی اذیت میشین سعی کنید چیز های دیگه برای وزن گیری بخورین
مثل مغزیجات ،آب گوشت، کباب گوشت، اسفناج،اگه قند بارداری ندارین میگن دلستر و معجون هم خوبه

منم نشنیدم برا وزن خوب باشه 😑😑

من اینو نشنیدم ولی میگن اگه بزنی به شکمت ترک نمیندازه

تو بارداری میگن نباید روغن حیوانی بخوری چون گرمه و دهانه رحمو باز میکنه

من اینو نشنیدم ولی حلیم ابگوشت کله پاچه شنبدم

سوال های مرتبط

خانم آقا امید خانم آقا امید قصد بارداری
مامان کیان مامان کیان هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان شاهان مامان شاهان روزهای ابتدایی تولد
مامان تو دلی💓 مامان تو دلی💓 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان حلماجون 🩷👧🏻🧿 مامان حلماجون 🩷👧🏻🧿 روزهای ابتدایی تولد
مامان لیام مامان لیام ۲ ماهگی