من اونت گرفتم
اونت
دکتر براون از همه بهتره من خیلی تحقیق کردم از مامانای حساسی ک شیرخشک میدادن پرسیدم همه گفتن دکتر براون ب اشتباه اونت استفاده کردن وقتی رفتن سراغ دکتر براون گفتن ک متوجه شدیم چقدر تا الان اشتباه کردیم از اونت استفاده کردیم
من هی اور شی خریدم
اونت👌🏻👌🏻👌🏻
دکتر براون
یومامی.
من هم اونت هم دکتر برانز هم یو مامی خریدم. یومامی از همش بهتر بود. هم شیشه میدم هم سینمو قشنگ میگیره
دکتربراون
من اونت گرفتم راضیم باهاش شیر خودمومیدم
سینمم میگیره دخترم
اونت عاليه عزيزم.
دکتر براون من خریدم
شیشه شیر رووکو هم خریدن که فعلا فقط با همین رووکو کوچیکه میدم بهش
دکتر براون
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.